HEJ PÅ ER

Jag vet att jag inte skrivit något i den här bloggen på månader, och därmed vet jag inte heller vilka som fortfarande läser. Det spelar egentligen ingen roll - även om jag vill tacka de eventuella person som fortfarande kikar in då och då - för jag kommer att börja göra reklam för den här igen.
 
Det är inte så att jag inte skriver längre, för jag har skrivit oerhört mycket och är på G med typ tusen olika noveller. Det är väl mer så att jag vill bli k l a r med något, eller i alla fall komma en bit, innan jag börjar lägga upp något. Det verkar dock inte funka, då jag skriver på tusen saker på samma gång och inte kan fokusera på en och samma novell under en lång tid.
 
Därför funderar jag på att börja lägga upp t v å  n o v e l l e r samtidigt (samt göra en ny design cos honestly my hair isn't that red anymore and the design is just fucking horrible - admit it jUST ADMIT IT) och hoppas på att det går bra. Det kommer kanske att ta tid mellan inlägg, men jag vill få igång verksamheten här igen. (Inte för att jag har ett stort företag fullt med författare som lägger upp noveller här... nope, just me) (snälla ta mig med en nypa salt, jag är helt vimsig av trötthet just nu och k a n  i n t e vara seriös I beg your pardon excuse my french w/e)
 
Så uhm, jag ska bara göra lite reklam och börjar förhoppningsvis lägga upp något imorgon C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0